PROČITAJ

“I can’t afford this but maybe she can” – webshop koji je zaludio ljude

11. pro
a

Originalna ideja za poklone

Prosinac je lagano na svom vrhuncu, a traženja posebnih poklona koji neće skupljati prašinu u punom jeku. U toj potrazi našli smo jedan zanimljivi webshop koji smo poželjeli podijeliti s vama. U potrazi za više informacija saznali smo da je pozadinska priča zanimljiva i hvale vrijedna inicijativa koja je savršen odgovor trenutačnoj situaciji s pretrpanosti sadržajem, AI generiranim objavama. Samim time smo se još više zaljubili u sam koncept i ideju iza ovog webshopa.

Nakon pet godina dijeljenja lijepih stvari na Instagramu, I Can’t Afford This But Maybe She Can prerastao je u nešto novo. Ideja art direktorice George Wu i ilustratorice Malike Favre sada je dobila i svoj Bazaar, trajno mjesto za sve one predmete kojima su se divile i koje su dijelile posljednjih godina. 



Ovaj webshop okuplja odabrane komade koje možete odmah kupiti, s više od 300 ručno odabranih proizvoda s više od 90 nezavisnih brendova i kreativaca. Sve odabrano istim ukusom i besprijekornim okom zbog kojeg je Instagram feed postao kultan i prije same monetizacije.

Ovdje možete pronaći sve, od dekoracija za dom, mode i umjetnosti, do tehnologije, igara i ponekog neobičnog komada. Za sve one koji nemaju vremena tražiti savršene poklone ili neobične ideje i predmete, ovo je rješenje svih problema.

Od prolaznih objava do trajanja

Navikli smo na toliko brzu izmjenu sadržaja da je normalno da jedan vizual na kojem  se radilo i nekoliko dana traje najviše 24 sata. Za proizvode i trud koji stoji iza njih da i ne govorimo, pažnja jednostavno nije proporcionalna. Puno truda za malo pažnje. Teško se istaknuti i trajati. 

“Instagram objava traje 24 sata. Mi vjerujemo da ove ljepotice zaslužuju trajni dom, pa smo im ga i napravile.”

George Wu I Malika Favre

Osnivačice brenda

Ovaj projekt je tako i slavljenje dizajna i mali, malo i duhoviti odgovor na prolaznost društvenih mreža. Svaki predmet sada je dostupan za kupnju u pažljivo kuriranom marketplaceu koji odražava njihov zajednički ukus i humor. “Shopping lista na daljinu jedne wannabe milijunašice i jedne potencijalne milijunašice”.

Kao i u svemu što rade, pristup gradnji platforme bio je vrlo osoban. Početkom godine napravili su anketu među svojim pratiteljima i čak 84% ih je reklo da želi online shop. To je bio početni okidač jer interes je postojao. Sljedećih šest mjeseci osobno su kontaktirale svaki brend i svakog kreatora, objašnjavale koncept, birale proizvode i slagale individualne affiliate suradnje. Bio je to spor, promišljen proces, izgrađen na znatiželji i stvarnoj ljudskoj interakciji. Dijapazon brendova je jako širok, od etabliranih imena poput Bitossi Ceramiche, Gestalten Books, Mire Mikati i Donne Wilson, do manjih nezavisnih studija kao što su Fundamental Berlin, Maison Balzac i Nik Bentel Studio. Svi imaju jednu poveznicu; hrabri, promišljeni i zanimljivo oblikovani radovi.



Transparentan model zarade i poslovanja

Webshop funkcionira po klasičnom affiliate modelu, ali potpuno transparentno. Nema naknada za uvrštavanje, nema plaćenih pozicija, nema skrivene promocije. Riječ je o  iskrenoj, uredničkoj selekciji i ljudi su to prepoznali. Svaka stavka vodi direktno na stranicu brenda, a ako se kupnja dogodi preko njihova linka, oni dobivaju malu proviziju, bez dodatnog troška za kupca. Jednostavan, pošten sustav koji nagrađuje dobar ukus i povjerenje, ali fokus je bio i ostao na zanimljivom dizajnu i pomno odabranim proizvodima.

Ono što se također pokazalo kao odličan potez je organsko lansiranje weba. Nije bilo velike marketinške i PR kampanje, samo one, njihova zajednica i (neizbježni) algoritam. I upravo je to ono što se predviđa za 2026. U moru AI sadržaja na cijeni će opet biti zajednica, kvaliteta i ljudski pristup. Jer iako su posvuda oko nas, mi još uvijek nismo roboti.

Što slijedi?

Od pokretanja “I Can’t Afford This But Maybe She Can” 2020. godine, Wu i Favre izgradile su jednu od najvoljenijih dizajnerskih zajednica na Instagramu i danas broje više od 324.000 pratitelja i 20 milijuna organskih mjesečnih pregleda. Ono što je počelo kao zabavan eksperiment dviju prijateljica pretvorilo se u profitabilan projekt koji slavi kreativnost, ljepotu i prijateljstvo. 


Fotografije: @icantafforthisbutmaybeshecan

Teme