Glumica i model Tamara Vrdoljak zaštitno je lice domaćeg brenda koji klasiku stavlja ispred trendova
Domaći modni brend Calico Mood, sinonim za bezvremenski dizajn i vrhunsku kvalitetu materijala, novom kampanjom najavljuje zimsku sezonu, a u ulozi zaštitnog lica zablistala je glumica i model Tamara Vrdoljak. Spremno pozirajući ispred objektiva fotografa Franje Matkovića, Tamara je elegantno utjelovila osnovni postulat brenda: svevremenski osjećaj za ženstvenost i stil. Simbolično nazvana “The Mood is…”, ova kolekcija definira temeljnu filozofiju brenda koji modu interpretira kao otvoren prostor za individualnu prilagodbu vlastitom stilu, za sve žene koje svojim modnim odabirima ne žele u pitanje dovoditi kvalitetu i komfor.
Kolekcija “The Mood is…” pritom naglasak stavlja na vlastitu moć transformacije. Naime, svaki od komada može se stilski višeslojno tumačiti te jednostavno prilagoditi ne samo različitim prigodama već i različitim ženskim figurama. Krojevi koji zahvalno oblikuju i oblače različite tipove tijela – od strukiranog prsluka i asimetrične plisirane mini suknje, do bazične mesh majice i vječnih crnih hlača ravnog kroja – svi su izrađeni s preciznošću dugogodišnjeg iskustva Calico tima, u premium materijalima. Kuhana vuna, pamuk, memory taft, viskozni džersej… izbora ne manjka, a posebnost Calico Mooda je što se, ovisno o dostupnosti, svaki od komada može customizirati u odabranom materijalu ili prilagoditi individualnim željama.