/Piše:Anamarija Virant/
Slavonija je postala bogatija za jednu stomatološku kliniku. Sa željom da se privuku gosti iz cijele Hrvatske, ali i inozemstva; kvaliteta usluga i svi ostali detalji s naglaskom na uređenje interijera postavljaju nove trendove kako bi cjelokupno iskustvo u potpunosti prilagodili čovjeku i njegovim potrebama.
Pacijenti traže, uz visoku kvalitetu usluge i cjelokupno iskustvo koje treba pratiti doživljaj dolaska u polikliniku. Tu uređenje interijera, ljubaznost osoblja pa i najmanje sitnice mogu napraviti razliku u doživljaju i uspješnosti usluge.
U uređenju same poliklinike, važno je bilo naglasiti kvalitete koje ona predstavlja te unaprijediti cjelokupno iskustvo pacijenata.
Dentalni centar Dragaš Dental Design, smješten unutar specijalne bolnice Priora u Čepinu kraj Osijeka, ističe se kao član Adria Dental Group koji svojim visokim standardima i stručnim timom pruža najkvalitetniju moguću dentalnu skrb pacijentima.
Cindrić Studio potpisuje projekt interijera kojim se u središte stavlja čovjek i načini na koje on doživljava i koristi prostor, a arhitekt Luka Cindrić objasnio nam je što su htjeli postići i kako su to dobili:
“Jedna od najupečatljivijih karakteristika u oblikovanju prostora je korištenje krivulja koje naglašavaju prirodno kretanje čovjeka i intuitivno umjeravaju korisnike kroz prostor. Time se postiže protočnost i fluidnost kretanja između glavnih zona poliklinike, kao što su recepcija, čekaonica, zone ordinacija i ostalog. Ove su zone zamišljene kao svojevrsna proširenja hodnika, što se dodatno naglašava prostornim elementima koji ih povezuju i time stvaraju jedinstven prostor.”
Glavni cilj bio je postići apsolutno zadovoljstvo klijenta i njegovo intuitivno kretanje po klinici gdje je sve podređeno upravo osobi.
“Prvi kontakt između poliklinike i korisnika ostvaruje se u zoni recepcije koja kroz prepoznatljivo oblikovanje odmah upoznaje korisnika s karakterom poliklinike. Drveni zidni panel i središnje pozicionirani pult imaju ključnu ulogu u tom procesu jer svojim mekanim linijama i toplim materijalima pružaju dojam prijateljskog i pozitivnog okruženja. Osim toga, pult svojim oblikovanjem i djelomičnom pozicijom na hodniku usporava kretanje i vizualno dijeli javan od privatnog dijela poliklinike.
Prostor čekaonice je primarno oblikovan da svojim izgledom i sadržajem stvara ugodno okruženje i podiže kvalitetu čekanja. Sve su zidne plohe projektirane kao zasebne teme, pružajući raznolike mogućnosti za korisnike. S jedne strane imamo objedinjenu nišu za sjedenje s info zidom i televizijom, dok je s druge strane pozicioniran zidni panel koji unutar sebe sadrži mjesto za izlaganje umjetnosti. Ovdje se nalazi djelo slikarice Jelene Bando koje svojim koloritom poštuje lokalni genius loci te stvara autentičnu atmosferu u prostoriji.”
Kao što nam je Luka pojasnio, cilj je bilo postići sinergiju između svih prostorija u poliklinici i postići osjećaj lakoće kretanja za pacijenta. Tu su veliku ulogu igrali i odabrani materijali koji su dodatno naglasili osjećaj ugode i topline.
“Pomno izabrani materijali i pažljivo projektirani detalji u cjelokupnom prostoru ključni su za postizanje tople, vedre i prijateljske atmosfere. Korištenje drveta i drugih materijala uvelike doprinosi kvaliteti prostora i zajedno s uporabom krivulja stvara jedinstven prostor i ugodno okruženje za pacijente.”
Fotografije:Privatna arhiva